ေတာ္လွန္ရီး အဓိပၸါယ္နန္႔ ေတာ္လွန္ရီး သစၥာေဖာက္




ေတာ္လွန္ရီး အဓိပၸါယ္နန္႔ ေတာ္လွန္ရီး သစၥာေဖာက္

လန္႔လားခေရလား။ ေတာ္လွန္ရီးလို႔ ေၿပာသံၾကားလိုက္စြာနန္႔ လူတိက လန္႔လားခတတ္စြာက သဘာဝ တစ္ခုယာ။ လန္႔လည္းမလန္႔ေက့ ေၾကာက္လည္းမေၾကာက္ပါေက့။ ဆက္လို႔ယာ ဖတ္ပါ ေတာ္လွန္ရီးဆိုစြာ ဇာကိုဆိုလိုလဲ နားလည္ပါလိမ့္မယ္။ အမွန္က လူတိ အနိန္နန္႔ ေတာ္လွန္ရီး လို႔ေၿပာလိုက္စြာနန္႔ လန္႔နိန္ေရ၊ ရြံ႔နိန္ေရ၊ ေၾကာက္နိန္ေရ၊ မဆိုင္ပိုင္ နိန္ခ်င္ေရ ဆိုစြာေယ ယင္း လူတိ၏ ပင္ကိုယ္သေဘာထား အမွန္ေၾကာင့္မဟုတ္ပါ။ ယင္းလူပတ္ဝန္းက်င္မွာ သမိုင္းမွာ ေတာ္လွန္ရီးကို ေတာ္လွန္ရီးနန္႔တူေအာင္ မလုပ္ခကတ္ဘဲနန္႔ ေတာ္လွန္ရီးကို သစၥာေဖာက္ကတ္ေတ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ေရ လူ႔အတၱ လူ႔ငကမ္းတိေၾကာင့္ ၿဖစ္ပါေရ။ ေတာ္လွန္ရီးကို အလြဲသုံးစား လုပ္ေတလူတိေၾကာင့္ ၿဖစ္ပါေရ။ ယင္းပိုင္ လူ႔အတၱသမားတိ၊ ေတာ္လွန္ရီး သစၥာေဖာက္တိေၾကာင့္လည္း ေတာ္လွန္ရီး ခရီးစြာ မၾကာသင့္ပဲနန္႔ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနန္႔ မၾကာသင့္ဘဲ ၾကာနိန္ရစြာလည္း ၿဖစ္ပါေရ။

ယင္းေၾကာင့္ ေတာ္လွန္ရီးလမ္းေၾကာင္းမွာ ယင္းပိုင္ လူ႔အတၱသမားတိ၊ ေတာ္လွန္ရီး သစၥာေဖာက္တိေပၚလာဗ်ာယ္ဆိုေက မညွာတာမိဖို႔အေရးၾကီးပါေရ။ ယင္းပိုင္ သစၥာေဖာက္ေတ လူတိစြာ မသိလို႔ မတတ္လို႔မဟုတ္ပါ။ ယင္းပိုင္ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးတိကို သနားငဲ့ညွာပနာ ေၿဖာင္းဖ်ဖို႔၊ တရားခ်ဖို႔ မၾကိဳးစားပါလီေက့။ ဘုန္းၾကီးကို စာခ်၊ မိေက်ာင္းကို ရီးကင္းၿပပိုင္ယာ ၿဖစ္ပါဖို႔။ စကားပုံ တစ္ခုရွိပါေရကား ဘုန္းၾကီးသရဲ ခၽြတ္မကၽြတ္ဆိုလား။ ယင္းပိုင္ပါ ေတာ္လွန္ရီး သစၥာေဖာက္တိကိုလည္း တရားခ်ဖို႔၊ နားလည္လာေအာင္ ေၿဖာင္းဖ်ဖို႔ ဇာခါေလ့ မၾကိဳးစားပါလီေက့။ သနားမိေက ေတာ္လွန္ရီးမပီသသည့္အၿပင္ ယင္းေတာ္လွန္ရီး ေအာင္ၿမင္ဖို႔ ခက္ခဲလားပါလိမ့္မယ္။
ေတာ္လွန္ရီး ဆိုစြာကေတာ့ခါ အရိုးရွင္းဆုံးေၿပာရေက အေၿပာင္းအလဲ၊ အေၿပာင္းအလဲ ၿပဳလုပ္ၿခင္းလို႔ ေၿပာရဖို႔ ၿဖစ္ပါေရ။ ေတာ္လွန္ရီးလို႔ေခၚေရအေၿပာင္းအလဲ ၿပဳလုပ္ေတ နိန္ရာမွာလည္း ပုံစံအမ်ိဳးမ်ိဳးဟိပါေရ။
ဆင္းရဲသား လူတန္းစားေတာ္လွန္ရီး
ကၽြန္စနစ္ပေပ်ာက္ရီး ေတာ္လွန္း
လူတန္းစား ခြဲၿခားဆက္ဆံမႈ ပေပ်ာက္ရီးေတာ္လွန္ရီး
အုပ္ခ်ဳပ္ပုံ စနစ္ေၿပာင္း ေတာ္လွန္ရီး
စာေပေတာ္လွန္ရီး
ဘာသာရီး ဆိုင္ရင္ ယုံၾကည္မႈေတာ္လွန္ရီး
စက္မႈလက္မႈေတာ္လွန္ရီး
ေတာ္လွန္ရီးတိ ကေကာင္းအမ်ားၾကီးဟိပါေရ။ ေဒနိေခတ္ လူတိစြာလည္း တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုေတာ့ခါ နိစဥ္နန္႔အမွ်ေတာ္လွန္ရီး တစ္ခုခု နန္႔ဆက္စပ္နိန္ပါေရ။
အေၿပာင္းအလဲ ဆိုေရ နိန္ရာမွာလဲ ေခတ္ကာလ သေဘာသဘာအရ ေခတ္က ကိုယ့္ကို ေတာ္လွန္လားခစြာ ဟိေရပိုင္ ကိုယ္က ေခတ္၏ မ်က္ေမွာက္အေၿခအေနကို မၾကိဳက္လို႔ ေတာ္လွန္ ပလိုက္စြာ ဆိုၿပီးေက ႏွစ္ခု ဟိပါေရ။
တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုနန္႔ေတာ့ခါ ငရို႕တိ ရင္ဆိုင္နိန္ရာစြာ အမွန္ပါ။
ယင္းေၾကာင့္ ေတာ္လွန္ရီးဆိုေရ ေဝါဟာရနန္႔ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈတိစြာ ငရို႕တိအတြက္ ဆန္းၾကယ္ေရ အရာတစ္ခုမဟုတ္ပါ။
ငရို႕တိ နိ႔စိုင္ ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္နိန္ကတ္ေတ ေဂါတမ ၿမတ္စြာ ဘုရားရွင္စြာဆိုေက ပေလတိုရို႕ ဆိုကေရးတီးရို႕ထက္ ေရွးက်ေရ ေတာ္လွန္ရီး သမားတစ္ပါး ၿဖစ္ပါေရ။
ဘုရားရွင္စြာ အိႏၵိယ အယူဝါဒအရ ခတၱိယမ်ိဳးႏြယ္ဝင္ၿဖစ္ပါေရ။ ဇာတ္ခြဲၿခားဆက္ဆံမႈ အယူဝါဒကို တိုက္ဖ်က္ တြန္းလွန္ ေတာ္လွန္ခသူ ၿဖစ္သည့္အၿပင္ ဘာသာရီးဆိုင္ရာ အယူဝါဒ ကြဲၿပားမႈတိကိုလည္း ေပါင္းစည္းပီးႏိုင္ခသူၿဖစ္ပါေရ။ ဘုရင္ရွင္စြာ ဇာတ္ခြဲၿခားမႈ လုံ႔ဝမရွိ၊ ကံမွာ ဆင္းရဲ ခ်မ္းသာမခြဲၿခား၊ အလုပ္သည္သာပဓာန၊ စိတ္သည္သာပဓာန။ လူစြာေယ မြီးဖြားလာရုံေလာက္နန္႔ ၿမင့္ၿမတ္ေတလူလို႔ မခံယူထိုက္။ အားလုံးက တတူဗ်ာယ္။ လုပ္ေဆာင္မႈ ကံတရားေပၚမူတည္ၿပီးေက လူဆိုး လူေကာင္း လူလိမၼာ လူအ ခြဲၿခားလားစြာယာ ၿဖစ္ေတဆိုေရ ဝါဒကို စြဲကိုင္ခပါေရ။
ယင္းေၾကာင့္ ဘုရားရွင္ကိုယ္တိုင္လည္း အေၿပာင္းအလဲကို ၿပဳလုပ္ခေရပုဂၢိဳလ္ ေတာ္လွန္ရီး သမားၿဖစ္ပါေရ။ ယင္းေတာ္လွန္ရီး သမားကို နိ႔စိုင္ရွိခိုးကိုးကြယ္နိန္ပါလ်က္နန္႔ ငရို႕တိ ဇာလို႔ မတရားမႈတိကို ထိုင္ပနာ လက္ပိုက္ၾကည့္နိန္ကတ္စြာလဲ။ သူမ်ားတိပါးမွာ ေတာ္လွန္ၿခင္း ခံနိန္ကတ္စြာလဲ။
၁၅ ရက္ ဒီဇင္ဘာ ရခိုင္ၿပည္နယ္နိကို အေၾကာင္းၿပဳလို႔ရီြးစြာ ၿဖစ္ေတအတြက္ေၾကာင့္နန္႔ ငရို႕တိ က်င္းပသင့္စြာေယ ရခိုင္ၿပည္နယ္နိ႔မဟုတ္ပါ။
ရခိုင္ႏိုင္ငံေတာ္ လြတ္လပ္ရီးနိယာ ၿဖစ္သင့္ပါေရ။
အားလုံး ဆုံးၿဖတ္ခ်က္ခ်ပါ။ ေတာ္လွန္ရီးကို မေၾကာက္ကတ္ပါေက့။ ေတာ္လွန္ဖို႔စြာဟိကတ္ ေတာ္လွန္ကတ္ရဖို႔စြာ လူေတာ္၊ လူၿမတ္၊ လူလိမၼာရို႕အလုပ္ၿဖစ္ပါေရ။

ကုလရကၡိတ

၁၄.၁၂.၂၀၁၆


No comments

Powered by Blogger.